• Piątek, 10 kwietnia (15:05)

Przykre napięcie, przykurcz lub przeszywający ucisk i kłucie – wiele z nas zna te kłopoty z plecami... By sobie pomóc, ważne jest właściwe zlokalizowanie obolałego miejsca.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 kwietnia (15:05)

Zwykle nie zastanawiamy się nad tym, jak nosimy torby, podnosimy przedmioty, sprzątamy czy odpoczywamy. Tymczasem drobne, ale stale powtarzane złe nawyki, niepotrzebnie obciążają kręgosłup i z czasem powodują coraz bardziej dokuczliwy ból. Pora to zmienić.

Czytaj więcej Komentarzy:1
  • Środa, 8 kwietnia (13:00)

To przykre uczucie częściej dotyka kobiet niż mężczyzn. Tak reagujemy na spadek kondycji psychicznej i fizycznej. Możemy jednak zapobiegać kłopotom.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 kwietnia (12:00)

Niedawno miałam złamanie kompresyjne kręgosłupa. Lekarz nie chce mi dać skierowania na rehabilitację. Nie rozumiem, dlaczego? Agnieszka z Czerniawy-Zdrój.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 kwietnia (12:00)

Może rozwijać się skrycie, potrafi też dać o sobie znać wysoką gorączką. Chorują głównie kobiety, między 20. a 45. rokiem życia.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 kwietnia (11:00)

Co to właściwie jest elektroencefalografia (EEG)? Jest to nieinwazyjna metoda diagnostyczna służąca do badania bioelektrycznej czynności mózgu za pomocą elektroencefalografu. Badanie polega na odpowiednim rozmieszczeniu na powierzchni skóry czaszki elektrod, które rejestrują zmiany potencjału elektrycznego na powierzchni skóry, pochodzące od aktywności neuronów kory mózgowej i po odpowiednim ich wzmocnieniu tworzą z nich zapis – elektroencefalogram. Jeśli elektrody s

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 kwietnia (11:00)

Gdyby chorzy na SM byli leczeni skuteczniej, mogliby dłużej pozostać sprawni.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 marca (13:05)

Lekarz podejrzewa jakąś chorobę neurologiczną i dał mi skierowanie na ENG. Co to jest? Eliza (42 l.), Kraków

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 marca (12:00)

Silny ból głowy, karku, światłowstręt i ogólne osłabienie mogą świadczyć o zapaleniu opon mózgowych. Choroba może mieć podłoże bakteryjne lub wirusowe.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 26 marca (08:10)

Uczucie ciężkich nóg potrafi nieźle uprzykrzyć życie. Zniechęca nas także do aktywności fizycznej.

Czytaj więcej Komentarzy:1