• Piątek, 15 lipca (08:05)

Mama cierpi na chorobę Parkinsona. Niedawno usłyszałam o bardzo skutecznych terapiach infuzyjnych. Na czym polegają? Dorota z Leszna

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 1 lipca (13:05)

Udar mózgu to poważne zagrożenie dla zdrowia, a nawet życia. Na szczęście można je wcześniej rozpoznać, bowiem organizm zwykle wysyła sygnały ostrzegawcze.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 czerwca (11:05)

Choroba zwyrodnieniowa może dać o sobie znać m.in. zawrotami głowy, szumami usznymi, drętwieniem ręki, barku lub ramienia.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 czerwca (15:00)

Jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym powodem niesprawności u osób powyżej 40. roku życia. Dlatego warto znać jego objawy, bo tu liczy się każda chwila.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (14:00)

Takie zabiegi to świetny sposób rehabilitacji, a nawet leczenia.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 czerwca (15:00)

O czym może świadczyć?

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 czerwca (08:05)

Brak aktywności fizycznej, codzienny stres i nadwaga sprawiają, że bóle i zwyrodnienia kręgosłupa są jedną z najczęstszych chorób cywilizacyjnych. Chorują coraz młodsi.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (14:00)

To bardzo dobra informacja: mogą nas przed nią chronić niektóre... codzienne nawyki!

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (11:05)

Nikotyna i kwas acetylosalicylowy (jest on np. w aspirynie) mogą nasilać szumy w uszach. Jednak naukowcy z Brigham and Women’s Hospital (BWH) donoszą, że u kobiet, które piją kawę, szumy uszne zdarzają się rzadziej.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 czerwca (08:05)

1. Okład z octu jabłkowego Medycyna naturalna od dawna zaleca go jako środek łagodzący rozmaite bóle. Gdy dokucza kręgosłup i mięśnie pleców, namocz w occie ręcznik i przyłóż go w miejscu dolegliwości. Z okładem leż przez około godzinę. 2. Gorczycowa rozgrzewka Pod wpływem ciepła ziarna gorczycy białej zaczynają wydzielać olejki, które łagodzą bóle reumatyczne i zwyrodnieniowe stawów oraz stany zapalne mięśni. Dlatego podgrzej na suchej patelni garść ziaren, zawiń je w lniany ręcznik i p