• Poniedziałek, 6 marca (15:05)

Mój mąż cierpi z powodu rwącego bólu w dole pleców, ale nie chce iść do lekarza. Czy można to tak zostawić? Jak mu pomóc Danuta, 72 lata, Pasym.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (15:05)

Ta nazywana złodziejem pamięci choroba stopniowo odbiera nam naszych bliskich.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:05)

Męczy cię czkawka? Pokonaj ją jednym ze sprytnych sposobów. Uciskaj wnętrze dłoni kciukiem drugiej ręki. Układ nerwowy „skupi się” na bólu i czkawka minie. Wystaw lekko język i potrzymaj go tak przez pół minuty. Zatkaj uszy i jednocześnie wypij szklankę chłodnej wody przez rurkę. Ssij cytrynę lub wypij sok ze świeżo wyciśniętego owocu.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (08:00)

Hiszpańscy naukowcy odkryli, że terapia melatoniną – hormonem produkowanym przez szyszynkę – „naprawia” szkody wywołane chorobą Parkinsona, ale też przywraca funkcje genów zaatakowanych przez tę chorobę. Być może odkrycie hiszpańskich badaczy jest milowym krokiem w walce z chorobą Parkinsona, w której postępu zmian zwyrodnieniowych komórek nerwowych do tej pory nie udawało się skutecznie zatrzymać. O zanieczyszczonym powietrzu, kwaśnych deszczach, zatrutej glebie i wodz

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 24 lutego (08:00)

Moja mama narzeka na bóle związane z rwą kulszową. Czy pomogłyby zabiegi krioterapii? Justyna z Kielc

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (14:00)

Tężyczka ma dwie postacie – jawną i utajoną. Pierwszą łatwo jest zdiagnozować. Drugiej lekarze czasem szukają latami, zwykle rozpoznają ją przypadkowo.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lutego (15:00)

Podobno jest zabieg z prądem likwidujący bóle kręgosłupa. Co to za metoda i czy jest refundowana? Lucyna z Radomia

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lutego (10:00)

Jeśli cierpisz z powodu zawrotów głowy, skontaktuj się jak najszybciej z lekarzem.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 lutego (13:05)

Błędnik to centrum zmysłu równowagi. Gdy szwankuje, nie da się normalnie funkcjonować.

Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 lutego (08:05)

Prawidłowa pozycja ciała podczas siedzenia uchroni cię przed wieloma dolegliwościami.